LGS giriş belgesi 27 Mayıs tarihinde yayınlanacak! LGS başvurusu, 4-14 Nisan 2022 arasında

 LGS sonuçları 30 Haziran 2022’de “www.meb.gov.tr” internet adresinden ilan edilecek.


LGS BAŞVURUSU NASIL YAPILACAK?

20221-2022 öğretim yılında özel eğitim uygulama okulları ile bu okulun programlarının uygulandığı özel eğitim sınıfları hariç resmî, özel ve imam hatip ortaokullarının 8’inci sınıfında öğrenim gören tüm öğrenciler ile geçici eğitim merkezlerinde örgün ortaöğretim kurumuna kayıt olma şartını taşıyan 8’inci sınıf öğrencilerinin, Merkezî Sınav başvurusu Bakanlık tarafından yapılacak.


(MEB), bu yıl 5 Haziran 2022 tarihinde gerçekleştireceği Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki merkezi sınavın başvuruları hakkında açıklamada bulundu. Ayrıca sınavda oturumlar, sınav süreleri, soru sayıları ve ders dağılımlarında herhangi bir değişiklik yapılmadığını belirtti.

LGS BAŞVURU KILAVUZU



Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Support : Actualtr | Gerçek | Haberler
Copyright © 2011. Kpss Görsel Eğitim - All Rights Reserved
Template Created by en yeni Published by Güncel
Proudly powered by Blogger