Ulaşılması zor konsol oyuncuları

 Oyuncular, sayıları milyarları bulan küresel bir kitledir, ancak bunlara geleneksel reklamlarla ulaşmak zordur. Samsung Ads tarafından yapılan yeni bir araştırmaya göre, ABD'de TV'lerine bağlı bir konsolda oynayan oyunculara zamanın %80'i ulaşılamıyor.



Çalışmada ayrıca, daha fazla konsol oyuncusu, lineer TV'nin aksine akışta TV izliyor. Bu grup için TV zamanının payı, akışta %52, oyun oynamada %28 ve doğrusal olarak %20 arasında bölünmüştür.


Neden önemsiyoruz. Samsung reklamları, gelişmiş TV, akış cihazları ve doğrusal dahil olmak üzere yüz milyonlarca cihazı kapsayan bir ekosistemdir . Oyun konsolu kullanımına bakışları, grup patlama yaşarken bile oyunculara ulaşmanın zorluklarının altını çiziyor.


Konsol kullanan toplam oyuncuların yüzdesi yaklaşık %42'dir , bu nedenle çalışmadaki bulgular , dünya çapında yaklaşık 3 milyar oyuncunun büyük bir kısmına işaret ediyor.


Konsol oyuncu büyümesi. 2021 için, konsol kullanan oyuncular, 2020'den önceki yıla göre %21 büyüdü.


Özellikle, en yeni konsolları kullanan oyuncular, eski modellere kıyasla oyun oynamaya daha fazla zaman harcıyor. Örneğin, 2020 Xbox Series X ve PS5 kullanıcıları, eski konsolları kullananlara göre oyun içinde %61 daha fazla zaman harcıyor. Bu, daha yeni konsollarda haftada ortalama 11,6 saat, eski modellerde ise haftada 7,2 saat anlamına gelir.


Ve daha yeni konsollara daha fazla zaman ayırmaya yönelik bu eğilimin artması bekleniyor, çünkü eski modellerin 10 kullanıcısından yedisi yükseltme yapmayı planlıyor.


Görüntüleme alışkanlıkları. Pazarlamacılar, oyuncuların oyun oynamadıklarında TV'de neleri izlediğini de not etmelidir:


%50 Tiyatro filmi vizyona girdi

%49 Akışlı orijinaller

%41 Suç dramaları

%37 Video oyunu içeriği

%32 Gerçeklik TV dizisi

%29 Belgeseller

Konsol oyuncuları zaten TV'ye bağlı olduklarından, muhtemelen bir akışlı orijinal veya suç dramasına geçme olasılıkları daha yüksektir. PC'lerde oynayan oyuncular için, pazarlamacıların onlara reklamlarla ulaşmak için başka kanallar bulmaları gerekebilir.


Oyun yayıncısı tarafında, reklamcılar ve reklam teknolojisi ortakları, anlamlı reklam deneyimini en yeni oyunlara tam olarak entegre etme konusunda hâlâ çok umut verici erken aşamalardalar.

Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Support : Actualtr | Gerçek | Haberler
Copyright © 2011. Kpss Görsel Eğitim - All Rights Reserved
Template Created by en yeni Published by Güncel
Proudly powered by Blogger